Regulamin - Turniej

Regulamin turnieju

Moderatorzy: AvderoOoS, Leon Zawodowiec, Dudusiovsky.

Leon Zawodowiec
God Like
Posty: 379
Rejestracja: 13 sie 2009, 17:13
Gadu-Gadu: 5642372
Lokalizacja: Opole
Gender: Male
Wiek: 24
Kontaktowanie:

Regulamin - Turniej

Postautor: Leon Zawodowiec » 10 cze 2013, 22:53

W turnieju #1on1 Counter-Strike: Source @oldsource.pl obowiązują pewne zasady. Przed rozpoczęciem meczu, zawodnicy, którzy grają w nim udział muszą spełniać wymagania wymienione w dziale "Zasady i informacje". Regulamin to obowiązujące zasady, a więc decyzje adminów mogą się od niego różnić w zależności od okoliczności.
Jeśli masz jakieś pytania o regulamin, napisz do organizatora!
Organizator Turnieju Krzysztof Olszewski 'Leon Le Professionnel' - http://steamcommunity.com/id/Leon_Le_Professionnel
Sponsor Turnieju - Serwerownia Martwy Dystrykt & Klan Virtual Shooters


1. Zasady ogólne

Gracze uczestniczący w turnieju #1on1 Counter-Strike: Source @oldsource.pl muszą przestrzegać wymienionych poniżej zasad. Gracz/Zespół zapisując się do turnieju akceptuje te zasady i będzie się stosował do nich. Informacje o zmianach w regulaminie turnieju ogłaszamy na głównej stronie oraz na forum w postaci ogłoszenia.

Jest to turniej 1on1 rozgrywany w systemie brazylijskim. W skrócie polega to na tym że wygrany z pary, przechodzi dalej a przegrany ma jedną szansę aby kontynuować rozgrywkę. drugi przegrany mecz żegna Ciebie z turniejem.

1on1- Gracze będą podzieleni na pary (8-16) . Każdy wygrany mecz oznacza przejście do dalszej części drzewka turniejowego, każdy przegrany mecz(tylko pierwsza przegrana) oznacza przejście na tylną cześć drzewka i daje jedną szansę na wygranie turnieju!

Mecze rozgrywane są w systemie mr15 na punkty (15 rund w TT i 15 rund w CT) na jednej mapie, wcześniej wylosowanych przez organizatora.

Podczas meczu na serwerze mogą przebywać: 1on1 - Tylko 2 graczy rozgrywający mecz + Admin/Sędzia/Technik, który się zajmie serwerem aby działał prawidłowo.

UWAGA: Aby mecz był ważny trzeba ugrać wszystkie 60 rund! W innym przypadku mecz będzie nieważny oraz wiąże się to z dyskwalifikacją obu graczy.

Wyniki wpisują gracze wysyłają do organizatora turnieju na steamie! - Leon Le Professionnel - http://steamcommunity.com/id/Leon_Le_Professionnel
1.1. Zasady turnieju 1on1

Aby przystąpić do turnieju należy zapisać się u organizatora turnieju (Steam).
Aby turniej wystartował musi być minimum 16 graczy

1.2. Nagrody

Nagrody w turnieju 1on1:
1 miejsce: Karta Graficzna AMD XFX HD7950
2 miejsce: 50zł
3 miejsce: 25zł
4 miejsce: 15zł

1.3. Założenia ogólne
Jeżeli uczestnik nie zgadza się lub łamie jedną bądź więcej z zasad zawartych w regulaminie, uczestnik dostaje ostrzeżenie/punkt karny/punkty karne - wszystko to zależy od wielkości wykroczenia - analizowany przez organizatora. Liga Oldsource archiwizuje wszystko: wykroczenia, nie przestrzeganie zasad, wrogie działania przeciwko Virtual Shooters, używanie Cheat'ów. Maksymalnie 8 punktów karnych może zostać przyznanych graczowi/drużynie w ciągu meczu.

Opcjonalnie, oprócz przyznania punktów karnych, gracz może zostać zawieszony, jeżeli uzbierał określoną ilość punktów karnych.

- Po uzbieraniu 4 punktów karnych: 3 dni zawieszenia
- Po uzbieraniu 8 punktów karnych: 5 dni zawieszenia
- Po uzbieraniu 16 punktów karnych: 7 dni zawieszenia

Zawieszeni gracze nie mogą rozgrywać meczy na czas trwania zawieszenia (nawet w przypadku gdy turniej trwa mniej niż 3/5/7 dni).

Punkty karne są archiwizowane, jeżeli gracz dostanie punkt karny to jest on na cały czas. Punkty karne są "przekazywane" z turniej na turniej, więc jeżeli gracz będzie miał punkty karne w turnieju, który aktualnie się rozgrywa to w następnym turnieju gracz będzie miał te same punkty karne co w poprzednim turnieju. Punkty karne mogą być zresetowany w postaci dotacji!

Gracz może otrzymać maksymalną liczbę 20 punktów karnych. Gracz który otrzyma 35 punktów karnych lub więcej, zostaje usunięty ze wszystkich turniejów organizowanych przez Ligę OldSource i nie może powtórnie do nich dołączyć . Można powrócić na ligę wysyłając dotacje!

W przypadku napisania usprawiedliwienia/wytłumaczenia/podania powodu, dlaczego gracz dostał aż tyle punktów karnych, organizatorzy mogą usunąć kilka punktów karnych. Jeżeli dojdzie do takiej sytuacji, że gracz się na to zdecyduje to zostaje powołana komisja (w której skład wchodzą organizatorzy oraz zarząd sieci serwerów Martwy Dystrykt) badająca tą sprawę. Jeżeli okaże się, że gracz nie powinien dostać tyle punktów, gracz zostaje przywrócony z powrotem. Jeżeli komisja nie cofnie punktów karnych to niestety gracz zostaje wyrzucony, zostaje wyrzucony .

1.5. Drużyny
Aby wziąć udział w turnieju, drużyna ma obowiązek spełnić poniższe wymagania.
- Drużyna musi być steam, oznacza to iż każdy zawodnik musi mieć konto Steam z grą CS:S,
- Drużyna musi posiadać stronę domową,
- Drużyna musi posiadać profil steam z aktualnymi członkami drużyny,
- Drużyna musi posiadać własne logo/herb,
- Drużyna musi posiadać tag klanowy, który jest w profilu steam drużyny,
- Każdy z członków drużyny musi mieć profil na steam publiczny,
- Nazwa drużyny/zawodnika nie może być wulgarna, rasistowska, nazistowska oraz nie może być dublowana/kopiowana,
- Każdy zawodnik z drużyny w czasie meczu musi mieć tag klanu oraz nick, który odpowiada drużynie zapisanej do turnieju,

Nazwy drużyny nie mogą się powtarzać również nie mogą być kopiowane - takie drużyny nie będą dopuszczone do turnieju.

1.6. Gracze
Każdy gracz, który ma przypisany na stronie steam id ma obowiązek mieć taki sam na meczu, inny steam id liczony jest jako ktoś inny. W razie problemów pisz do administracji.

1.7. Wykorzystywanie bugów na: stronie/forum/serwerze

Jeżeli ktokolwiek ingeruje w stronę/forum dostaje 21 pkt a to oznacza iż zostaje zbanowany oraz jeżeli okażę się, że ta osobą ma lub jest przypisana do drużyny to z drużyna jest podobnie.

Dopuszczalne bugi w grze:
Niedopuszczalne bugi w grze:

1.8. Zawieszenie za nieaktywność

Jeżeli gracz/drużyna nie daje znaku życia to po 15 dniach gracz/drużyna zostaje zawieszona na okres nieokreślony i dodatkowo otrzymuje status "Nieaktywny"/"Inactive".

2. Przygotowanie do meczu

Uzgodnienia, uwagi, problemy, pytania itp. muszą być zgłoszone przez graczy przed rozpoczęciem meczu w odpowiednim miejscu - najlepiej w temacie tego meczu.

2.1. Serwer do gry oraz do komunikacji głosowej

W czasie trwania turnieju wszystkie mecze są rozgrywane na serwerach należących do klanu Virtual Shooters. W przypadku dużego pingu lub innego problemu, przez który nie można grać lub przez który ciężej się gra należy napisać do administracji. Na czas turniejów każdy leader/gracz dostaje dostęp do kontroli serwera (hasło rcon itp.). Jeżeli ktoś będzie wykorzystywał serwer do robienia sobie żartów a co gorsza do psucia zabawy albo do przeszkadzania przeciwnikom to taka osoba dostanie bana na stronę/forum/serwer a dodatkowo drużyna dostaje punkty karne - patrz *NR* Punkty karne.

W czasie trwania turnieju klan Virtual Shooters udostępnia wszystkim rozgrywającym serwer głosowy TeamSpeak3. W czasie meczy widzowie/admini/sędziowie mogą wchodzić na kanał: XYZ.

2.2. Demko z meczu

W związku iż posiadamy serwer demko jest jedno - SourceTV. Drużyny maja obowiązek zadbać aby demko z meczu się nagrało w całości. Brak demka - brak meczu + dodatkowe punkty karne - patrz *NR* Punkty karne.

Jakiekolwiek ingerowanie w demko kończy się anulowaniem meczu + dodatkowe punkty karne - patrz *NR* Punkty karne.

2.3. Dodatkowe ustalenia - Komendy

Gracze/Drużyny muszą między sobą ustalić zasady dotyczące poniższych komend.

mp_freezetime (od 2 do 15)
sv_nostats (0 lub 1)
sv_nonemesis (0 lub 1)
sv_nomvp (0 lub 1)
sv_nowinpanel (0 lub 1)
mp_round_restart_delay ( od 5 do 10)
decalfrequency ( od 5 do 60)
zb_illegaldefusefix (0 lub 1)
zb_deadvoice (0 lub 1)
sv_voiceenabled (0 lub 1)

2.4. Przed, w czasie i po meczu

Przed, w czasie i po meczu gracze muszą sprawdzić czy konfiguracja serwera się zgadza, czy nicki,tagi i steam id graczy się zgadzają, czy mapa się dobrze wczytała, czy nikomu nie ścina albo lagguje. Jeżeli się coś nie zgadza to należy to uzgodnić między graczami/drużynami, bądź napisać do administracji.

3. Ustawienia

3.1. Configi

W turnieju obowiązują 2 configi: team_challange.cfg i player_challange.cfg
Jak wcześniej napisaliśmy należy też ustalić komendy między sobą - patrz 2.3. Dodatkowe ustalenia - Komendy.

3.2. Pluginy

Na serwerze są zainstalowane następujące pluginy:
- Zblock
- EventScript - AceMatch, Addon Manager 2.2.4,
- Metamod -
- Sourcemod - Kigen's Anti-Cheat, Quake Sounds [Revamped], Sod Stats,
- Mani Admin Plugin

3.3. Mapy

Poniższe mapy są dozwolone w turnieju, aby zagrać na którejś z tych map należy dogadać się z przeciwnikiem.

Standardowe: (cs_assault, cs_compound, cs_havana, cs_italy, cs_militia, cs_office, de_aztec, de_cbble, de_chateau, de_dust, de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_piranesi, de_prodigy, de_port, de_tides, de_train),

Niestandardowe: (de_cefalu, de_contra, de_cpl_fire, de_cpl_mill, de_cpl_strike, de_crane, de_forge_v2, de_kabul2, de_losttemple, de_losttemple_pro, de_losttemple2, de_phoenix, de_pyramid_css, de_russka, de_rush, de_season, de_strike_rc4, de_tuscan, de_westwood),

3.4. Ustawienia gracza

Ustawienia gracza nie mogą ingerować w grę - oznacza to iż grać nie może polepszać swojej gry używając komend dzięki, którym będzie mógł np. szybciej zobaczyć przeciwnika itp. Takie zachowanie jest karalne - patrz *NR* Punkty karne.

Dozwolone komendy:
- net_graph 0/1
- mat_fastspecular 1
- r_rootlod 0/1/2
- cl_pitchspeed 225
- cl_yawspeed 210

3.5. Ustawienia gracza - Część druga

Ustawienia grafiki:
- Głębia koloru - najwyższa (32 bit) wymagana,
- zabronione jest używanie Ambient Occlusion, który przyczynia się do między innymi: widzenia przez smoke'a,
3.6. Skrypty

Używanie skryptów jest dopuszczalne.

Oto lista dopuszczalnych skryptów:
- Skrypty na kupowanie
- Skrypty do kręcenia demka
- Skrypty na komendy radiowe
- Skrypty do zarządzania serwerem

Oto lista niedopuszczalnych skryptów:

- Skrypty na FPS
- Zmiana Rates (skrypty do wytwarzania lagów)
- No Recoil
- Stop Shoot (Używanie dzięki skryptowi STOP lub skrypty na Awp)
- Stop sound
- Burst fire
- Centrowanie widoku
- Turn scripts (180° lub podobne)
- Anti flash lub binding (snd_* bindings)
- Bunnyhop

I inne podobne do wyżej wymienionych

3.7. Zamiana plików

Dopuszczalna zamiana: Modele i tekstury broni, GUI, HUD, Tła Menu,

Niedopuszczalna zamiana: Modele i tekstury graczy, tekstury mapy, tekstury beczek, skrzyń itp., wygląd radaru,

3.8. Używanie programów

Wszelkie programy ingerujące w grę, dźwięk lub w grafikę są zabronione! Programy te są traktowane jako cheat'y.

4. W trakcie meczu

4.1. Biorąc udział w meczu

A więc jeżeli bierzemy udział w meczu to musimy być punktualni. Do 15 minut czekamy na brakujących graczy po czym zaczynamy grać. Albo drużyna, w której brakuje zawodników gra z brakiem albo oddaje walkowera.
Dopuszcza się zmiany zawodników przez cały mecz ale nie może dojść do takiej sytuacji, że w grze jest o jednego więcej niż powinno być. Jeden opuszcza a drugi wchodzi do gry.
Nie przeklinamy, Nie używamy czata głównego BEZCELOWO, piszemy tylko gdy mamy problem z kompem itp.!
Nie wchodzimy na spec i z powrotem do swojej bądź przeciwnej drużyny!

4.2. Wybieranie strony

Wybieranie strony zaczynamy od wybrania zadania do wykonania:
- Runda na noże,
- Runda na granaty HE + noże,
- Runda na noże + flashe,
- (1on1)Runda na kroki (5-8 sekund), obrót i strzał,

Drużyna, która wygra rundę wybiera stronę od której zacznie.

4.3. Pauzowanie gry

Pauzowanie gry jest dozwolone, jeżeli któraś z drużyn ma problem (np. gracze mają laggi). Przed pauzowaniem należy napisać na czacie dlaczego musimy za pauzować grę.
Pauza nie może trwać więcej niż 10 min, po 10 min należy wyłączyć pauzę i grać dalej.
Nadużywanie pauzy skutkuje punktami karnymi - patrz *NR* Punkty karne.

4.4. Przerwa między mapami

Przerwa między mapami nie może trwać więcej niż 30 minut. Jeżeli ten czas zostanie przekroczony to za każde 15 minut spóźnienia są naliczane punkty karne - patrz *NR* Punkty karne.

5. Materiały dowodowe

Każda drużyna musi dopilnować aby materiały dowodowe były dostarczone na czas i aby były wiarygodne.
Maksymalny czas dostarczenia materiałów dowodowych: 24h od zakończenia meczu
Do materiałów dowodowych zaliczamy:
- screen z konsoli z statusem
- screen z wynikami (4 screeny - 4 połówki)
- screen zrobiony po rundzie na wybieranie strony z zawartością katalogu cfg oraz z całym pulpitem - zegar itp.
- screen zrobiony po rundzie na wybieranie strony z uruchomionymi procesami w menadżerze zadań
- 2 demka z SourceTV

6. Zabronione działania oraz rzeczy

6.1. Bugi

Dozwolone bugi: bunny hop (bez skryptu), flash bug - granade boost, bugi z rozbrajaniem bomby, bugi na mapie.
Wszystkie inne bugi są surowo zabronione!

7. Taryfikator kar

- 1 punkt karny za brak mediów (screenów połówek/statusu) z meczu.

- 1 punkt karny za brak lub złą komendę ex_interp, rate, cl_updaterate, cl_cmdrate,

- 1 punkty karne za rozpoczęcie nieuzasadnionego / bezpodstawnego konfliktu,

- 2 punkty karne za wprowadzenie niepoprawnego wyniku meczu,

- 3 punkty karne za używanie niedozwolonych modeli oraz tekstur,

- 5 punkt karny za nieuzasadnioną pauzę w grze,

- 5 punktów karnych za użycie gracza objętego 24 godzinną blokadą,

- 10 punktów karnych za ucieczkę podczas meczu (przed zdobyciem 16 rund u jednego z zespołów),

- 10 punktów karnych dla właściciela serwera za bezpodstawny kick / ban gracza podczas meczu,

- 10 punktów karnych za niewłaściwy dxlevel,

- 15 punktów karnych za fałszywe mecze (tzw. „Fake Mecze”),

- 25 punktów karnych za udostępnienie fałszywych mediów z meczu (próba oszustwa), co się wiąże z brakiem mediów,

- 25 punktów karnych za granie w dwóch zespołach w jednej lidze,

- 25 punktów karnych za użycie gracza niezapisanego do turnieju.

- 50 punktów karnych za brak dema z meczu,

- 500 punktów karnych za używanie niedozwolonego oprogramowania (cheaty),

8. Pytania/problemy/skargi

Wszystko to należy pisać w odpowiednich działach!
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wróć do „Regulamin”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Created by Matti from StylesFactory.pl and Warlords of Draenor
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
 

 

cron